Lewiatan w nowej odsłonie w Morągu i we Włocławku

28 lipca we Włocławku zostanie otwarty najnowszy supermarket Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Placówka ta, podobnie jak najnowsza w Morągu, zaprezentuje nową wizualizacją wewnętrzną sklepów, której wprowadzanie sieć właśnie rozpoczyna.

Większość nowych rozwiązań jest już wdrożona w otwartym właśnie supermarkecie Lewiatana
w Morągu, jednak powierzchnia handlowa tego sklepy wynosi 350 mkw., podczas gdy ta we Włocławku to 1240 mkw.

Supermarket w Morągu został zaprojektowany przez centralne biuro projektowe Lewiatana, które w centrali sieci zajmuje się kompleksowym przygotowywaniem projektów sklepów dla zrzeszanych franczyzobiorców. Wewnątrz sklepu zastosowane zostały nowe wizualizacje, kolorystyka oraz wzory tablic informacyjnych i oznaczeń branżowych.

W ofercie supermarketu w Morągu klienci znajdą szeroki wybór produktów regionalnych, między innymi sery, wyroby z mleka koziego, wędliny od lokalnych producentów. Są one wyraźnie oznaczone na półkach sklepowych. Od regionalnych dostawców pochodzą również warzywa i owoce.

Natomiast sklep we Włocławku będzie działał przy ulicy Pogodnej 10. od soboty 28 lipca. Nowa placówka  Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan zajęła lokalizację po Carrefourze, który został zamknięty 10 czerwca br.

Klienci będą w nim mogli wybierać z ok. 8 tysięcy produktów, w tym także z asortymentu wyrobów pochodzących od lokalnych dostawców, między innymi owoców i warzyw, mięsa i wędlin oraz pieczywa. W ofercie supermarketu znajdzie się także dział ze zdrową żywnością, świeżymi rybami, a także prowadzony będzie na miejscu wypiek pieczywa i dań gotowych. Dzięki temu konsumenci będą mogli kupić gotowe do spożycia, jeszcze ciepłe, produkty. Sklep ma również własną wędzarnię. Będzie w nim również istniała możliwość płatności za domowe rachunki oraz zakupu doładowań do telefonów komórkowych.

Całkowita powierzchnia nowego supermarketu Lewiatan wynosi 1240 mkw., natomiast powierzchnia sali sprzedaży 850 mkw. Zatrudnienie w nim znalazło ok. 40 osób.

W tym sklepie również będzie można zapoznać się z nową wizualizacją wewnętrzną sklepów, której wprowadzanie sieć właśnie rozpoczyna. – Nowoczesne rozwiązania, które sukcesywnie wprowadzamy w naszych sklepach to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów. Systematycznie pracujemy nad opracowywaniem i wdrażaniem funkcjonalności przyjaznych i dopasowanych do potrzeb konsumentów,
a jednocześnie ergonomicznych i efektywnych od strony handlowej – komentuje Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan jest jedną z największych franczyzowych sieci sklepów w Polsce, zrzeszającą około 3 200 placówek handlowych, w tym ponad 410 supermarketów. Według rankingu „Lista 500” opracowanego przez Rzeczpospolitą, sieć Lewiatan jest trzecią w Polsce największą siecią detaliczną. W 2017 r. zanotowała ponad 10-proc. wzrost przychodów, które sięgnęły 11,5 mld zł.

Ilona Mrozowska 2795 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }