E.Leclerc z akcją lojalnościową

Od 23 lipca klienci w wybranych sklepach sieci będą mogli wymienić otrzymane podczas zakupów naklejki na 50 proc. rabatu na zakup pojemników Keep’n’box marki Luminarc.

Wystartowała kolejna odsłona akcji lojalnościowej E.Leclerc z pojemnikami do przechowywania żywności.

Za każde wydane 20 zł w sklepach E.Leclerc, klienci otrzymają jedną naklejkę. Sześć naklejek zgromadzonych na specjalnie do tego przeznaczonej Karcie Kolekcjonerskiej, będzie uprawniało do otrzymania 50 proc. rabatu na zakup szklanych pojemników Keep’n’box.

Pojemniki objęte promocją wykonane są z hartowanego szkła, zapewniającego odporność na skrajne temperatury oraz higieniczny i bezpieczny kontakt z produktami. Są łatwe do czyszczenia, a także przystosowane do mycia w zmywarkach.

W ramach akcji lojalnościowej dostępnych będzie siedem rodzajów pojemników o różnych rozmiarach i przeznaczeniu.

To już druga, po ubiegłorocznej, edycja akcji lojalnościowej z pojemnikami. Naklejki będzie można zbierać do 15 września. Klienci skorzystają z rabatu do 22 września lub do wyczerpania zapasów.

Akcja obowiązuje w wybranych sklepach E.Leclerc.

Joanna Hamdan 13855 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.