Żywiec Zdrój. Produkty Żywiec Zdrój

Z malowniczymi etykietami z okazji 10-lecia programu "Po stronie natury".

W tym roku Żywiec Zdrój świętuje 10. edycję programu „Po stronie natury”, jednego z najdłużej prowadzonych projektów proekologicznych w Polsce.

Z tej okazji firma stworzyła jubileuszową edycję etykiet, zdobionych unikalnymi akwarelami. Każda z nich zainspirowana została pięknem miejsc, w których zrealizowane zostały działania programu. Łącznie akwarelowych etykiet powstało dziesięć.

Limitowana seria jest dostępna w sklepach od czerwca.

Jubileuszowa edycja butelek wspierana jest kampanią reklamową w kanałach OOH oraz digital. Za koncept oraz implementację namalowanych przez artystę akwareli na etykiety, OOHInformacja prasowa oraz kreacje digital odpowiada agencja H2O. Strategię digital koordynuje agencja VML Poland, zakup mediów – Mediacom, zaś działania komunikacyjne prowadzi agencja MSL.

Joanna Hamdan 9180 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }