Ceneo.pl z aplikacją na smartfony

Aplikacja do zarządzania sklepem, system tagowania. To tylko część nowych funkcji, jakie otrzymały sklepy korzystające z serwisu Ceneo.pl.

Listę nowych produktów otwiera Asystent Ceneo, czyli narzędzie, które ma pomóc nie tylko śledzić postępy sprzedaży, ale również oferty konkurencji. Dodatkowo pomaga właścicielom sklepów skuteczniej promować swoje oferty w serwisie Ceneo.pl. Partnerzy zyskali wygodny dostęp do informacji na temat budżetu, pozycji swoich ofert, liczby ich odsłon a także opinii użytkowników na temat sklepu. Wszystkie informacje są dostarczane na bieżąco za pomocą darmowej aplikacji, a raz w tygodniu przesyłane newsletterem w formie raportu.

- Właściciele sklepów chcą mieć wpływ na zarządzanie sprzedażą i swoją ofertą. Niestety bardzo często brakuje im na to czasu. Nasza aplikacja spełnia ich oczekiwania i dzięki temu z każdym dniem zyskuje na popularności. Doskonale widać to na przykładzie liczby jej pobrań – wyjaśnia Małgorzata Gajecka, product owner Ceneo.pl.

Nową propozycją od Ceneo.pl jest też nagradzanie sklepów, które pomagają klientom znaleźć dodatkowe informacje o produkcie. Nie zawsze bowiem to cena decyduje o zakupie. Czasami potrzebne są dane, których producent nie przewidział. Serwis wprowadził nową funkcję, która nagradza sklepy za szybką odpowiedź na temat konkretnego produktu.Ten, który zrobi to jako pierwszy otrzyma przy swojej odpowiedzi przycisk, który przeniesie użytkownika do danego produktu w jego sklepie. W ten sposób użytkownik może docenić sklep za szybką i profesjonalną obsługę i kupić towar od niego.

System tagowania pomoże w pozycjonowaniu ofert

Sprzedaż w serwisie Ceneo.pl mają ułatwić również tagi, które będą wspierać sprzedawców w licytowaniu pozycji dla swoich ofert. Za ich sprawą serwis będzie też dzielił się ze sklepami swoimi rekomendacjami dotyczącymi bidowania. Wskazówki będą otrzymywały jednak tylko te sklepy, których oferty są atrakcyjne dla użytkowników i mają szanse niewielkim kosztem pojawiać się w czołówce wyników wyszukiwania.  Nowości dla sklepów to przykład regularnej współpracy z naszymi partnerami, która oparta jest na dialogu. - Rozwiązania pozwolą im zaoszczędzić czas i jeszcze wygodniej decydować o procesach sprzedaży. To również dowód na to, że w naszym serwisie mniejsze sklepy mogą z łatwością konkurować z większymi na równych zasadach – podkreśla Dariusz Grabowski, product development department director, Ceneo.pl.

Ceneo.pl to jeden z największych serwisów e-commerce w Polsce, skupiający ponad 18 000 sklepów internetowych. Codziennie ułatwia milionom użytkowników znalezienie produktów
 i atrakcyjnych ofert sklepowych. Dzięki mobilnej aplikacji Ceneo.pl klienci mogą nie tylko zrobić zakupy czy poznać opinie, ale również porównać ceny za pomocą skanera kodów kreskowych. Serwis umożliwia też robienie zakupów w różnych sklepach za pomocą jednego zamówienia.



Ilona Mrozowska 2773 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }