Hoop Polska. Hoop Cola
Nowoczesny design i nowe propozycje w portfolio marki.
Efektem zmiany są nowoczesne opakowania z wyrazistym logotypem i charakterystycznym motywem gwiazdy – symbolem jakości i spełnienia marzeń. W tle nowych designów Hoop Coli zastosowany został prosty i czytelny kod kolorystyczny – magentowa czerwień dla wariantów regularnych, z barwą gwiazdy nawiązującą do smaków wzbogacających colę (cytryny i wiśni); czerń dla produktów w 100% bez cukru; oraz zieleń dla wariantów o obniżonej zawartości cukru.
W tym sezonie nowością są także produkty pozwalające w 100% cieszyć się smakiem coli, ale bez cukru i aspartamu – Hoop Cola Zero oraz Hoop Cola Green o doskonałym smaku, przy 30% mniejszej zawartości cukru i kalorii – dzięki stewii, słodzikowi naturalnego pochodzenia.
Nowość pojawiła się także w linii Hoop Owocowe. Do napojów gazowanych z zawartością soków owocowych o smaku pomarańczy, cytryny i maliny dołączył nowy wariant bazujący na popularnych w Polsce owocach – Hoop Jabłko Rabarbar – o wyjątkowo orzeźwiającym jabłkowym smaku, przełamanym kwaskowatą nutą rabarbaru.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.