Kaufland dla rodzin

Kaufland rozwija ofertę w segmencie private label i wprowadza do sprzedaży markę własną - Kuniboo. Są to tekstylia dla dzieci i odpowiedź na potrzeby rodzin.

Od kilku lat segment private label w Polsce dynamicznie się rozwija. Jest to bezpośrednio związane z procesem rozbudowywania sieci placówek handlowych i dyskontów. Dlatego Kaufland z myślą o najmłodszych wprowadza do sprzedaży w swoich sklepach nową markę tekstylną - Kuniboo. Są to ubranka dla niemowląt i dzieci.

Sieć odpowiada też na inne potrzeby zakupowe rodzin, dlatego rozwija ofertę w segmencie artykułów przemysłowych o produkty przydatne w codziennym życiu. Niedawno firma wprowadziła nową markę kosmetyczną Bevola. Teraz idzie dalej i proponuje ubranka dla najmłodszych. Artykuły marki Kuniboo przeznaczone są dla niemowląt oraz dzieci do 4 roku życia. Jak przekonuje operator, ubranka Kuniboo są modne, wyróżnia je wesoły i kolorowy design. 

W szerokim asortymencie klienci znajdą ubranka na co dzień, m.in. koszulki, spodenki, legginsy, czapki, śliniaki, bieliznę, śpioszki, rajstopy i skarpetki.

 - Naszej nowej marce chcieliśmy nadać wizerunek przyjazny dziecku. Mały i uśmiechnięty szop pracz, ambasador marki, podkreśla jej atrybuty – wytrzymałość i prostotę oraz jest znakiem rozpoznawczym marki. Jednak nie jest to tylko zwykłe logo. Szop pracz to budząca sympatię postać, która ma codziennie towarzyszyć dziecku w poznawaniu świata – mówi Justyna Przybylska, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej z Kaufland Polska.

O rynku marek własnych pisaliśmy m.in. tutaj.

 

Ilona Mrozowska 2669 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }