Empik stawia na rozwój B2B

Grupa Empik uruchomiła stronę internetową dla kontrahentów.

Grupa Empik wprowadziła dla wszystkich zainteresowanych współpracą biznesową z nią specjalnie stworzony w tym celu serwis internetowy, który – jak zapewnia detalista – w intuicyjny sposób przeprowadzi zainteresowanych przez informacje o benefitach płynących ze współpracy. Mogą to być zarówno klasyczne vouchery w postaci kart prepaid, jak również elektroniczne kupony na zakupy czy audiobooki lub e-booki z oferty EmpikGO.

– Możliwości współpracy, i to z uwzględnieniem wszystkich marek z Grupy Empik, jest wiele. Każdego partnera traktujemy indywidualnie i tworzymy ofertę, dostosowaną do jego oczekiwań i realizującą postawione cele. Zawsze udaje nam się stworzyć ciekawe rozwiązanie – mówi Paweł Sobieraj, partnership manager w Empiku.

Jak informuje sieć, od lat największą popularnością wśród partnerów cieszą się karty podarunkowe Empiku. Są one często wykorzystywane jako nagrody w kampaniach promocyjnych prowadzonych przez inne marki, np. przez Bank Millennium.

– Dodatkowy benefit zwiększa zainteresowanie i chęć wypróbowania usługi. Klienci, którzy zaczęli korzystać z naszej oferty podczas akcji promocyjnej, najczęściej korzystają z niej również po jej zakończeniu, co oznacza, że zaproponowane przez nas rozwiązanie spotkało się z ich uznaniem. Tym samym klient zyskuje podwójnie – poza jednorazową nagrodą poznaje nową, bardzo atrakcyjną usługę – mówi Halina Karpińska, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium. – Produkty Empiku, takie jak e-karty spełniają te kryteria – potwierdza to zainteresowanie naszych klientów. Zrealizowaliśmy już wiele projektów we współpracy z firmą Empik. Zawsze mogliśmy liczyć na indywidualne podejście do naszych oczekiwań, nawet tych wymagających zmian po stronie partnera i, co ważne, na terminowość. Myślę, że nasza owocna współpraca będzie się rozwijała z korzyścią dla obu stron – dodaje Halina Karpińska.

Zakres działań B2B Empiku został w ostatnim czasie poszerzony o bonusy płynące z aplikacji EmpikGO, dzięki której klienci mogą być premiowani cyfrową literaturą (audiobooki oraz e-booki) oraz produktami personalizowanymi empikfoto.pl. Ponadto oferta zawiera sprzedaż hurtową produktów z zasobów empik.com oraz projekty sprzedażowo-marketingowe z wykorzystaniem empik.com i salonów Empik, umożliwiające partnerom B2B dotarcie do klienta unikalnymi kanałami komunikacji.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }