Chipsy Lay's w terenie

16 lipca ruszyła najnowsza, duża kampania "Lato smakuje lepiej z Lay’s".

W tym sezonie Lay’s pojawi się wszędzie tam, gdzie trwa wakacyjna zabawa. Konsumenci będą mogli skosztować smaków chipsów Lay’s podczas wielu samplingów w trakcie projekcji filmów w kinach letnich w całej Polsce oraz przy okazji zabawy w ramach mobilnego studia muzycznego Lay’s Summer Studio. Dodatkowo kampania wspiera wprowadzenie na rynek limitowanej edycji chipsów w dwóch smakach – „Grande Quesadilia” oraz „El Burgerro”.

Podczas licznych eventów w kultowym Volkswagenie TS będzie działać Lay’s Summer Studio, gdzie konsumenci będą mogli tworzyć letni utwór Lay’s. W wakacje ten wyjątkowy pojazd przyjedzie do najbardziej popularnych letnich destynacji – pojawi się w wakacyjnych kurortach oraz w miejscach, gdzie ludzie spędzają letnie chwile. Eventom będzie towarzyszył sampling chipsów Lay’s. Całą akcję muzycznie podsumuje swoim kawałkiem beatboxer Dharni.

„Lato smakuje lepiej z Lay’s” to silna kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz zaangażowanie Dharniego. Dedykowane nośniki zewnętrzne (OOH) widoczne są przy plażach oraz w letnich kurortach. W punktach sprzedaży pojawiły się specjalne materiały POS oraz limitowana edycja chipsów w dwóch smakach. W ramach kampanii zaplanowany jest sampling produktów podczas serii eventów w najpopularniejszych letnich destynacjach oraz na pokazach w kinach plenerowych. Kampania obejmuje również wsparcie PR.

Ilona Mrozowska 2671 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }