Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Finlandia Vodka w nowej odsłonie

Od czerwca Finlandia Vodka dostępna jest w nowej butelce, której design inspirowany jest motywem topniejącego lodu.

Na przestrzeni pięćdziesięciu lat obecności marki na rynku, zasadą stało się, że każdy kolejny projekt zachwycał unikalnym wzornictwem, które ilustrowało wartości marki w nowoczesny, często prekursorski sposób. Podobnie jest w przypadku najnowszej butelki, której projekt stworzony został przez londyńskie studio Cartils Branding & Packaging Design.

Nowa butelka kontynuuje tradycję opakowań inspirowanych motywem topniejącego lodu, równocześnie nawiązując do trendów obecnie obowiązujących we wzornictwie użytkowym. Oprócz delikatnych żłobień, symbolizujących topniejący lód, na butelce pojawiły się nowe detale, które tworzą jej wyjątkowy charakter. To przede wszystkim granatowy kolor, który teraz zyskała nakrętka, banderola na szyjce oraz etykieta. Ale to również tłoczone renifery na froncie oraz miedziane słońce na etykiecie, które symbolizuje najważniejszy dla smaku
i jakości Finlandia Vodka czas – Midnight Sun (Słońce Północy).

To wówczas, nieprzerwanie przez ponad siedemdziesiąt dni, dojrzewa najlepszy fiński jęczmień, który wraz z  wodą, czerpaną z polodowcowego źródła, stanowią esencję Finlandia Vodka. Wszystkie elementy nowej butelki tworzą harmonijną całość, która znalazła uznanie w oczach jury San Francisco World Spirits Competition. Finlandia Vodka została tam nagrodzona srebrnym medalem w kategorii Projekt Opakowania.

Francisco World Spirits Competition jest jednym z najbardziej uznanych, międzynarodowych konkursów branży alkoholowej. Od prawie dwudziestu lat międzynarodowe jury, w skład którego wchodzą wybitni eksperci oraz pasjonaci, ocenia setki produktów z całego świata, wskazując te, które wyróżnią się jakością, smakiem oraz oryginalnym opakowaniem.

Ilona Mrozowska 2669 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }