Lidlaki wracają do Lidla

Tym razem zamiast 9,99 zł za sztukę, za jedną maskotkę trzeba będzie zapłacić 11,99 zł.

Lidlaki to seria pluszowych zabawek promujących spożywanie najpopularniejszych na polskim rynku warzyw i owoców. Po raz pierwszy pojawiła się w sprzedaży w sierpniu 2017 r. i liczyła sześć maskotek. W drugiej odsłonie akcji, z maja tego roku, do drużyny w składzie Smakowity brokuł, Chrupiąca marchewka, Pachnące jabłko, Dojrzały pomidor i Słodki banan dołączyły nowe zabawki: Łagodna papryka, Soczysta brzoskwinia i Twardy ziemniak. Cena każdej z nich wynosiła 9,99 zł.

Tym razem sieć prezentuje pięć nowych maskotek: Chrupka kukurydza, Kwaśna limonka, Dorodny ogórek, Egzotyczne mango i Wyrazisty granat. Lidlaki dostępne będą od poniedziałku, 23 lipca. Koszt jednej maskotki to 11,99 zł, a więc nieco więcej niż w dwóch poprzednich akcjach.

Lidlaki pojawiły się w sklepach sieci Lidl wówczas, gdy w konkurencyjnej Biedronce rodzice masowo wykupywali Świeżaki. Ta akcja okazała się niekwestionowanym hitem. Tylko w jesienno-zimowej edycji (Gang Świeżaków 2) Biedronka wydała ponad 6 mln Świeżaków i Juniorów. Najpopularniejszym z nich okazała się być Borówka Basia.

Ilona Mrozowska 2847 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }