Mentos z wakacyjnym tournée po Polsce

To główny punkt kampanii promocyjnej nowej edycji Mentos Say Hello, która odbędzie się w popularnych turystycznych miejscowościach.

Tournée po Polsce promuje nową edycję Mentos Say Hello, czyli cukierków z nadrukowanymi emotikonkami.

Letnia akcja Mentos to kontynuacja marketingowych i wizerunkowych działań, które zostały zapoczątkowane w zeszłym roku i cieszyły się dużą popularnością wśród konsumentów.

Podczas ubiegłorocznej edycji ekipa Mentos Say Hello odwiedziła 9 miast w Polsce rozdając ponad 40 tysięcy produktów, dzięki którym ponad milion osób nawiązało nowe znajomości.

W tym roku Perfetti Van Melle, producent cukierków Mentos, będzie częstować konsumentów nowym produktem w Trójmieście (6-7.07), Półwyspie Helskim (14-15.07), Płocku (27-28.07), Katowicach (3-4.08.), Wrocławiu, (4.08), Warszawie (11-12.08.) i Krakowie (17-18.08.).

Marka Mentos jest również sponsorem największej letniej akcji radia Eska – Eska Summer City. Mobilne zespoły Eski przez 10 tygodni odwiedzą  popularne wakacyjne miejscowości przy okazji odbywających się tam imprez. Organizatorzy wybrali te miejsca, gdzie Polacy najchętniej spędzają wakacyjny czas. Zespoły Eski stacjonują w 15 miastach - Lublinie, Rzeszowie, Warszawie, Krakowie, Sosnowcu, Białystoku, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Toruniu, Bydgoszczy, Olsztynie, Trójmieście, Koszalinie i Szczecinie. Stamtąd ekipy Eska Summer City będą się codziennie przemieszczać w poszukiwaniu ciekawych eventów, festiwali bądź wydarzeń sportowych, gdzie będą m.in. częstować uczestników cukierkami Mentos Say Hello oraz zachęcać ich do jak najbardziej kreatywnego pokazywania swoich emocji.

Dodatkowo na stronie Eska Summer City ruszył konkurs, w którym można wygrać 500 zł. Wystarczy wybrać jeden z emotikonów pojawiających się na cukierkach i zrobić zdjęcie z odwzorowującą go buźką. Letnia trasa Mentos zostanie zwieńczona kampanią telewizyjną, która ruszy pod koniec sierpnia.

 

Ilona Mrozowska 2847 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }