Sephora zawitała do Opola

11 lipca Sephora otworzyła swoją nową perfumerię w CH Karolinka w Opolu. Sieć liczy już 94 perfumerie w Polsce.

Perfumeria Sephora w CH Karolinka, o powierzchni blisko 200 mkw., ulokowana jest na parterze tuż przy wejściu głównym. Otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00-20.00, a w niedziele handlowe od 10.00 do 18.00.

Świętowanie otwarcia trwać będzie od 11 do 14 lipca, a trakcie tych dni klienci skorzystać mogą z bezpłatnych, 30-minutowych usług makijażowych, które Sephora przygotowała wraz z partnerami.

Perfumeria Sephora w opolskiej Karolince w to przede wszystkim szeroka oferta marek makijażowych dostępnych na wyłączność w sieci, w tym takich, które dotąd niedostępne były w Opolu. Fanki makijażu teraz w jednym miejscu znajdą takie kultowe marki i produkty jak: Becca, Zoeva, Huda Beauty, Too Faced, czy Kat von D Beauty.

Na wielbicieli naturalnej pielęgnacji czeka także seria marek i produktów pielęgnacyjnych pełnych naturalnych, zaskakujących składników, takich jak detoksykujący jarmuż, odbudowująca kolagen trawa tygrysia czy oczyszczający węgiel – m.in. od amerykańskich marek Youth to the People czy Boscia.

Sephora nie zapomniała też o trendzie koreańskiej pielęgnacji, z bogactwem masek, olejków, płynnej pielęgnacji od takich ekspertów jak Dr. Jart, Tony Molly czy Skin Food.

- Poza testowaniem i eksperymentowaniem z nowymi markami, w nowo otwartej perfumerii w CH Karolinka w Opolu, nasze klientki będą mogły skorzystać z profesjonalnych usług makijażowych - nie tylko podczas otwarcia, lecz każdego dnia - mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu Sephora Polska. - Z myślą o tych konsultacjach przygotowaliśmy cztery stanowiska w centralnej strefie perfumerii o nazwie Beauty Hub. W menu usług znajdują się zarówno płatne usługi, jak makijaż na specjalne wyjście, czy półtoragodzinna indywidualna lekcja makijażu, podczas której, klienta odkrywa jak samodzielnie wykonać makijaż, jak i bezpłatne 15-minutowe metamorfozy. Do perfumerii w CH Karolinka zawita również profesjonalna i kompleksowa stylizacja brwi w formie Brow Bar od marki Benefit, ciesząca się ogromna popularnością w innych miastach – zapowiada Małgorzata Dzięcielewska.

Sephora obecna na polskim rynku od 1999 r. i obecnie ma 94 perfumerie w największych miastach Polski.

 

Ilona Mrozowska 2669 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }