Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Jak warzy się Okocim?

Okocim rozpoczyna emisję nowego spotu w ramach platformy komunikacyjnej "Tu się warzy z zasadami". Tym razem marka prezentuje świat dźwięków towarzyszący procesowi warzenia piwa.

Bohaterem nowego spotu jest piwo i Paweł Zych, piwowar od 25 lat, który wprowadza widza w świat dźwięków rozbrzmiewających w browarze. Z warzeniem piwa wiąże się wiele dźwięk, które doświadczonym piwowarom potrafią wiele powiedzieć.

Spot podkreśla wagę niuansów i detali, mających wpływ na jakość piwa. Jest metaforą okocimskiej zasady wyznawanej przez założyciela Jana Goetza Okocimskiego - „Warzymy, nie produkujemy” - podkreślającej decydującą rolę wiedzy, doświadczenia i intuicji piwowarów w procesie warzenia piwa. Nowy spot wspiera flagowy wariant marki - Jasne Okocimskie. Lager ten warzony jest zgodnie ze sztuką piwowarską tylko z trzech składników – wody, słodu i chmielu. Wprawdzie taka metoda jest bardziej pracochłonna, ale dzięki temu piwo ma zdecydowanie bogatszy smak.

Zgodnie z założeniami marki Okocim (Carlsberg Polska), zdjęcia do spotu zostały zrealizowane w scenerii browaru Okocim. Spot będzie emitowany w głównych kanałach TV – TVP, TVN, Polsat, kanałach tematycznych oraz w digital.

Ilona Mrozowska 2773 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }