Sezon na Lidla

Dwanaście lokalizacji Lidla kategoryzowanych jest przez sieć jako sezonowe. To w nich, choć nie tylko, prowadzona jest rekrutacja. - Zapewniamy wiele, m.in. zakwaterowanie, premie, diety czy kilometrówki - wymienia Aleksandra Robaszkiewicz, communication manager Lidl Polska.

W branży handlowej pojęcie sezonu ogórkowego nie istnieje. Placówki w miejscowościach sezonowych są czynne dłużej, mają więcej klientów, a to oznacza, że niemal w każdej większej sieci ruszają dodatkowe rekrutacje.

I tak Lidl, już na przełomie kwietnia i maja, przeprowadził ogólnopolską kampanię rekrutacyjną pod hasłem „Lidl – po prostu dobra praca”. Sieć zaoferowała zatrudnienie ponad 500 pracownikom, w tym osobom zainteresowanym pracą w dwunastu sklepach sezonowych. 

Chodzi o regularne sklepy Lidla, ale właśnie z uwagi na ich lokalizację i duży ruch latem potrzebne jest dodatkowe wsparcie załogi – stąd nazywane są sezonowymi. Mowa o dwóch placówkach w Świnoujściu, a także po jednym w Międzyzdrojach, Wejherowie, Pucku, Władysławowie, Ostródzie, Ustce, Sopocie, Gdańsku Stogi, Zakopanym i w Wiśle. 

Kandydaci, którzy podjęli w nich pracę mogą liczyć - jak zapewnia Lidl - na atrakcyjne zarobki, umowę o pracę na pełen etat oraz bezpłatną, prywatną opiekę medyczną. - Sieć zapewnia również zakwaterowanie, dodatkowe premie, diety i kilometrówki, startowe pakiety prezentowe oraz zwiedzanie nowego miasta z przewodnikiem dla osób podejmujących pracę poza miejscem stałego zamieszkania - zapewnia Aleksandra Robaszkiewicz, communication manager Lidl Polska. 

Firma wciąż prowadzi rekrutację do pracy dodatkowej w charakterze pracownika sklepu na 20 proc., 30 proc. lub 40 proc. etatu. Na stronie kariera.lidl.pl zapoznać się można z ponad 150 ofertami pracy dodatkowej z całego kraju. Rekrutacja odbywa się tylko w wybranych sklepach. - Również w tym przypadku oferujemy umowę o pracę oraz bezpłatną opiekę medyczną - podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz. 

Jednocześnie Lidl już ósmy rok z rzędu jest partnerem festiwalu Pol’and’Rock Festival (wcześniej Przystanek Woodstock), który odbędzie się w dniach 2 - 4 sierpnia 2018 r. w Kostrzynie. Sieć otworzy więc dla wszystkich festiwalowiczów największy w Polsce polowy sklep, dostępny przez cały czas trwania festiwalu 24h/ dobę. W jego asortymencie znajdą się produkty spożywcze, jak np. pieczywo „Chrupiące z pieca”, soki i napoje Solevita, owoce Ryneczek Lidla, a także najbardziej poszukiwane na festiwalu artykuły przemysłowe oraz higieniczne. Nie zabraknie również atrakcji jak np. warsztaty kulinarne lub body marbling. Sklep polowy zostanie otwarty 30 lipca w godzinach 12:00 – 20:00, a od wtorku 31 lipca będzie otwarty 24h na dobę, aż do niedzielnego południa.

W Polsce Lidl, według wyliczeń handelextra.pl, ma już 649 placówek. 

O Kauflandzie sezonowo pisaliśmy tutaj

 

Ilona Mrozowska 2769 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }