Przybywa ajentów Kolportera

Od początku 2018 r. ponad 60 ajentów nawiązało współpracę z firmą Kolporter i dołączyło do ekipy Partnerów, prowadzących saloniki, należące do sieci zarządzanej przez Departament Sieci Własnej Kolportera.

Każdy salonik Kolportera ma swojego opiekuna. Nowy ajent, wraz z przejęciem punktu, zostaje przypisany do niego i przydzielony do jednego z czterech regionów, na które podzielona jest cała sieć saloników Kolportera. W pierwszej połowie 2018 r. najwięcej ajentów zyskał region wschodni. Aż 32 proc. wszystkich umów zostało podpisanych właśnie przez ajentów pracujących w tym regionie. O 4 proc. mniej osób trafiło do regionu zachodniego. W regionie północnym współpracę nawiązało 21 proc. ajentów, a w południowym 19 proc.

Jak wskazuje Kolporter, rynek pracy w Polsce w ostatnim czasie bardzo się zmienił - coraz więcej osób decyduje się na założenie własnej działalności gospodarczej. - Wypracowany przez Kolportera model współpracy jest atrakcyjny dla osób chcących wypróbować swoich sił w handlu, a jednocześnie nie mających kapitału na rozpoczęcie działalności na własną rękę - uważa Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. - Kandydaci, którzy zgłaszają się do nas chwalą łatwość nawiązywania współpracy z Kolporterem, minimum formalności, a przede wszystkim doceniają brak barier, które często ograniczają a nawet uniemożliwiają nawiązanie współpracy - podkreśla.

Najczęstszą z nich jest posiadanie wkładu własnego, którego Kolporter nie wymaga. To firma oddaje w ręce ajenta w pełni wyposażony i zatowarowany salonik.

Więcej informacji na temat współpracy z Kolporterem można znaleźć na stronie ajent.kolporter.com.pl.

Ilona Mrozowska 2729 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }