Tymbark zaskakuje

"Daj się połączyć z Tymbarkiem" to startująca właśnie kampania marki z wykorzystaniem najnowszych technologii (Big Data).

Producent marki Tymbark, firma Maspex, startuje z innowacyjną kampanią. W tym celu firma nawiązała współpracę z influencerami - m.in. Zuzanną Borucką, Jasiem Dąbrowskim czy Mariuszem Kałamagą, którzy będą "oddzwaniać" do wybranych konsumentów. Jak to możliwe? Dzięki wykorzystaniu Big Data. 

Wszystko zaczyna się od kapsla Tymbarku – sczytanego za pośrednictwem aplikacji lub wybranego z dostępnych na ekranie (w przypadku braku produktu). Następnie użytkownik zaskakiwany jest „połączeniem” przychodzącym od jednego z influencerów. Dzięki wykorzystanej technologii w czasie rzeczywistym powstaje wrażenie, że „dzwoniąca” gwiazda jest dla nas jak dobry znajomy. Całość rozmowy puentowana jest zawsze zachętą do tego, by kapsla podać dalej. Użytkownik może wtedy przekazać połączenie swojemu przyjacielowi.

Każdy, kto za pośrednictwem aplikacji prześle kapsla bliskiej osobie, może wziąć udział w konkursie. Wystarczy po podzieleniu się połączeniem odpowiedzieć na pytanie, dlaczego właśnie ta osoba je otrzymała. Na autorów najlepszych uzasadnień czekają nagrody. 

Kampania w internecie właśnie ruszyła, a konkurs będzie trwał do 18 września. W puli nagród znajdą się m.in. telefony Samsung Galaxy S9, aparaty Fuji Instax, podwójne bilety do Cinema City, abonamenty w serwisach Netflix i Spotify, a także Tymbarkowe worko-plecaki i skarpetki.

Więcej informacji o aplikacji oraz konkursie na stronie: www.dajsiepolaczyc.pl

Ilona Mrozowska 2592 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }