Ciastka Hit wracają do TV

Po rocznej przerwie Bahlsen wznowił komunikację marki Hit pod hasłem "Hitem jest Hit". Towarzyszy relaunchowi marki.

9 lipca wystartowała nowa kampania telewizyjna wspierająca markizy Hit, która jest częścią strategicznego relaunchu marki obejmującego rewizję pozycjonowania oraz nową szatę graficzną.

Bahlsen od lat konsekwentnie buduje wizerunek marki Hit, która towarzyszy młodym w czasie wspólnych spotkań. Nowe pozycjonowanie interpretuje na nowo zabawę wychodząc poza schemat domówki. Tym samym docenia kreatywność i pomysłowość młodych pozostawiając świat marki spójnym. W ten sposób docenia różnorodność młodych i otwiera się na nowe okazje konsumpcji.

Nowy spot reklamowy jest egzekucją nowej platformy kreatywnej. Prezentuje niecodzienne podejście do zabawy, stopniując ją i odsłaniając w kolejnych ujęciach różne etapy "fajności" w myśl zasady „Fajnie to za mało!”. Zmianom komunikacyjnym towarzyszy również zmiana designu opakowań. Nowa, odświeżona szata graficzna opakowań pozwala na budowę czerwonego bloku kolorystycznego na półce oraz ułatwia nawigację pomiędzy poszczególnymi wariantami smakowymi.

Nowy spot TV oraz opakowania można zobaczyć pod adresem www.hitemjesthit.pl. Działania marki w social media można śledzić pod adresem https://www.facebook.com/HITprzebojowapaczka

Za opracowanie nowego pozycjonowania oraz koncept reklamy TV odpowiada agencja Lvov.  Adaptacją do digitalu zajmuje się agencja VML, a zakup mediów pozostaje w odpowiedzialności Starcom. Opakowanie dla marki HIT zaprojektowała agencja SiebertHead.

Barbara Mikusińska 723 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }