Smaki sezonu Almette

Efekt spotkania ambasadora marki Davidem Gaboriaud z kulinarnymi blogerami w gospodarstwie slow food konsumenci mogą śledzić na stronie internetowej marki Almette.

Cykl „Smaki sezonu Almette” wpisuje się w trend domowych ogródków, hodowania ziół i warzyw na parapetach i balkonach. Wraz z ambasadorem Davidem Gaboriaud Hochland zaprasza do „Ogródka Almette”, wspierając trzy topowe smaki warzywne z portfolio, tj. Almette z rzodkiewkami, Almette z ogórkiem oraz Almette z pomidorami. David Gaboriaud razem z topowymi blogerami (Kotlet.tv, Olga Smile, etc.) spotyka się u jednego z kultowych, ekologicznych rolników (Pana Ziółko J). Wspólnie tworzą „Ogródek Almette”, hodują warzywa, gotują i promują markę Almette.

To drugie z trzech spotkań w ramach tegorocznej akcji, która koncentruje się na promocji trzech wariantów smakowych: Almette z rzodkiewkami, Almette z pomidorami dojrzewającymi w słońcu oraz Almette z ogórkiem i ziołami, podkreślając ich główne benefity – 100% naturalnych składników i 100% przyjemności. Pierwsza odsłona akcji odbyła się w maju.

Relacje ze spotkań można śledzić na specjalnie stworzonej w tym celu stronie internetowej https://www.almette.pl/smaki-sezonu-2018

Barbara Mikusińska 719 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }