Netto bardziej eko

Go Eko - tak się nazywa nowa marka własne Netto, ma już ugruntowaną pozycję w Danii, gdzie występuje jako ØGO. Jest też obecna w Szwecji.

Go Eko to pierwsza ekologiczna marka własna na półkach sklepów sieci Netto w Polsce. Od ubiegłego roku produkty sygnowane Go Eko mogą kupować szwedzcy klienci, ugruntowaną pozycję marką ma w Danii, a teraz smak ekologicznych produktów w charakterystycznych opakowaniach poznają także polscy klienci Netto.

Produkty ze znaczkiem Go Eco to: ekologiczny ryż brązowy, bezglutenowe ekologiczne płatki owsiane, a także dwa rodzaje ekologicznych syropów: żurawinowo-jabłkowy oraz o smaku czarnego bzu. Już niedługo w ramach oferty pojawią się także oliwki, lazania, ciecierzyca, fasola czerwona oraz dwa rodzaje pesto. Asortyment marki będzie na bieżąco poszerzany w oparciu o potrzeby zgłaszane przez klientów.

Linia Go Eco to kolejny krok marki Netto w kierunku poszerzania oferty zdrowych i ekologicznych produktów, które obecnie można kupić m.in. w ramach Półki Zdrowia. Ostatnio firma wprowadziła do sprzedaży m.in. roślinny zamiennik mięsa pod marką Naturli.

Netto ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób.

Ilona Mrozowska 2795 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }