Vizir bez Zygmunta Chajzera!

Po 14 latach Zygmunt Chajzer przestaje być twarzą marki Vizir. Pałeczkę przekazuje Annie Starmach, jurorce polskich edycji MasterChef oraz MasterChef Junior.

- Moja podróż z Vizir’em była bardzo owocna. W ciągu tych 14 lat przebyliśmy wspólnie drogę od proszków, poprzez płyny, aby następnie wypuścić jednokomorowe kapsułki i wreszcie Vizir 3w1. Mogę szczerze powiedzieć, że cieszę się z mojego istotnego udziału w tworzeniu historii tej marki i jej podróży poprzez świat innowacji. Życzę Ani powodzenia w promowaniu produktu z którego byłem dumny przez wiele lat - mówi Zygmunt Chajzer. 

Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji Procter & Gamble podkreśla, że Zygmunt Chajzer przyczynił się do utrzymania pozycji marki Vizir, jako jednej z największych na polskim rynku środków do prania. 

- Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z Anią, która jest wymagającą profesjonalistką i bardzo pasjonuje ją dzielenie się z innymi miłością do gotowania. Oczywiście, jej pasja, podobnie jak wiele innych, wymaga również świetnych rezultatów prania różnego rodzaju plam, które z pewnością pojawią się w międzyczasie - komentuje Mariola Mirek. 

Kampania z Anią Starmach rozpoczęła się w Polsce 1 lipca 2018 r. Promocja obejmuje: 30-sekundowy spot telewizyjny, w którym Ania uczy grupę dzieci, jak przygotowywać muffinki, przy okazji robiąc trochę bałaganu, a także inne działania promocyjne, o których działaniach producent będzie informował na bieżąco. 

 

 

Ilona Mrozowska 2729 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }