Centrum Wina liczy już 29 placówek

Sklepy działają w 11 największych miastach Polski. Ambra, operator sklepów Centrum Wina, zapowiada kolejne otwarcia.

Rynek wina w Polsce rośnie o ok. 6 proc. w skali roku. Jeszcze szybciej rozwija się segment win droższych powyżej 20 zł. To duży potencjał dla Centrum Wina. Podążamy za rynkiem, dlatego przyspieszyliśmy otwarcia nowych sklepów - mówi Robert Ogór, prezes Ambry.

Sieć sklepów specjalistycznych Centrum Wina działa od prawie 20 lat. Dotychczas liczyła 26 sklepów. W wakacje powiększy się o trzy nowe lokalizacje: w Gdańsku w galerii handlowej Forum Gdańsk, w Bielanach Wrocławskich w galerii Aleja Bielany i w warszawskiej Atrium Promenada. Łącznie w całej Polsce będzie więc 29 sklepów. Ambra nie wyklucza, że jeszcze w tym roku otworzy kolejne.

- Klienci nie tylko częściej sięgają po wino. Szukają dobrej jakości, fachowej porady i miejsca, gdzie to wszystko dostaną „od ręki”, a Centrum Wina to gwarantuje - uważa Marek Rawicki, dyrektor działu sprzedaży detalicznej Ambry. I dodaje: - Nasze sklepy mieszczą się obecnie w 11 największych miastach Polski. W dużych aglomeracjach, obecność tylko w centrum miasta może okazać się niewystarczająca. Chcemy być blisko, po drodze i zapewnić klientom maksymalną wygodę.

Od 5 lipca zakupy w nowym sklepie można robić już w Gdańsku. To trzeci sklep w tym mieście i piąty w regionie. Znajduje się niedaleko Dworca Głównego, w nowo otwartej galerii handlowej Forum Gdańsk. Z tematyką winiarską łączy ją bliskość natury. Tereny zielone zajmują aż 1/3 galerii, liczącej w sumie 6 hektarów. Kolejne sklepy Centrum Wina otworzą się tego lata w Bielanach Wrocławskich i w Warszawie. Choć na Dolnym Śląsku są już 4, a w stolicy jest 7, nowe będą ich idealnym uzupełnieniem. Otwierają się z myślą o tych, którzy rzadko się pojawiają w centrum dużego miasta lub omijają je ze względu na korki. Nowy sklep Centrum Wina na Dolnym Śląsku będzie mieścił się w Alei Bielany w Bielanach Wrocławskich, a w Warszawie w centrum handlowym Promenada - po prawej stronie Wisły.

- Naszą ścieżkę rozwoju wytyczają trendy konsumenckie. W kolejnych latach liczba otwarć sklepów Centrum Wina może się więc nieco zwiększać. Nadal jednak stawiamy przede wszystkim na jakość - podkreśla Robert Ogór. - Do rozszerzania sieci motywuje nas rosnąca liczba członków Kocham Wino, którzy dla siebie i dla swoich znajomych oczekują bliskości, dostępności i wygody w zakupie ulubionych win. Preferencje naszych klientów zwłaszcza społeczności Kocham Wino wyznaczają również drogę rozwoju asortymentu. Wśród blisko tysiąca win z całego świata każdy początkujący czy bardziej zaawansowany miłośnik wina znajdzie w sklepach Centrum Wina swoje smaki.

Co roku sieć Centrum Wina wprowadza nawet 100 nowości.

We wszystkich nowych sklepach można kupić nie tylko wino, ale i whisky z całego świata, a także liczyć na fachową poradę sprzedawców. Wybór ułatwią degustacje i specjalne oferty dla największej winiarskiej społeczności w Polsce - uczestników programu Kocham Wino.

Ilona Mrozowska 2729 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }