Polomarket poszerza markę własną

W lipcu w sprzedaży pojawiły się m.in. nowe soki owocowe "Zaczarowany Ogród", galaretki i kisiele "Fruktonada", a także zawieszki z kostką do WC "UFO".

- Wprowadziliśmy do sprzedaży kolejne produkty marki własnej. Powiększyła się oferta produktów marki "Zaczarowany Ogród", "Fruktonada", "UFO", czy "Mleczna Polana" – mówi Mariusz Wojtasiński, dyrektor ds. rozwoju marki własnej w Polomarkecie.

Nowe produkty spod znaku "Zaczarowanego Ogrodu" to m.in. soki pomarańczowy i jabłkowy oraz przecier pomidorowy. Z kolei w asortymencie marki "Fruktonada" pojawiły się galaretki o smakach agrestowym, cytrynowym, pomarańczowym, truskawkowym i wiśniowym, a także kisiele tradycyjne o smakach żurawinowym, truskawkowym, wiśniowym oraz kisiele instant o smakach truskawkowym, owoców leśnych, malinowym, jabłkowym i wiśniowym.

Nowości pojawiły się też pod marką "UFO" – to zawieszki z kostką do WC i zapasem o różnych zapachach: leśnym, morskim, cytrynowym czy grejpfrutowym. Rodzina "Mlecznej Polany" powiększyła się o bitą śmietanę. W kategorii herbat została wprowadzona linia "Sielanka", a w niej herbata czarna 100 torebek, herbaty aromatyzowane – cytrynowa i Earl Grey – oraz trzy herbatki owocowe w opakowaniach po 40 torebek.

Produkty marek własnych Polomarketu są dostępne we wszystkich sklepach sieci na terenie całego kraju.

Joanna Hamdan 6832 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }