Perfect.ME. Maski do włosów

Idealne w podróży.

Maski Perfect.Me w jednorazowych saszetkach o pojemności 20 ml. Dzięki temu włosy wrócą z wojaży wypielęgnowane. Maski dostępne są w trzech wariantach pozwalających nawilżyć włosy, zabezpieczyć ich kolor po farbowaniu, a także zapobiegać ich puszeniu się.

Pierwsza propozycja to maska z linii Perfect.Me Natural Oils Repair, która zawiera kombinację aż pięciu 100 proc. olejków. W kosmetyku znalazł się regenerujący oraz nawilżający pasma olej arganowy, którego działanie wzmacnia olejek kokosowy ceniony ze względu na zawarte w nim nasycone kwasy tłuszczowe. To dzięki nim włosy stają się mocne i błyszczące. Podobne działanie wykazuje olej makadamia, który potrafi odbudować nawet bardzo zniszczone pasma dodając im przy tym wspaniałego blasku. Efektów dopełniają olejek migdałowy oraz olejek jojoba, nawilżające nasze kosmyki.

Właścicielki włosów farbowanych powinny zwrócić szczególną uwagę na propozycję Perfect.Me z linii Repair&Colour Save przeznaczonej do pielęgnacji i odbudowy włosów zniszczonych, suchych i farbowanych. Sekret jej skuteczności tkwi w połączeniu regenerującej keratyny, nawilżającego jedwabiu, odżywczych witamin oraz chroniącego kolor ekstraktu z kawioru. Efekt? Włosy odzyskują lśniący, intensywny kolor, jedwabistą miękkość i perfekcyjny, zdrowy wygląd.

Natomiast na puszące się włosy specjaliści marki Perfect.Me proponują rozwiązanie w postaci maski z linii Frizz Stop, w której znajdziemy kreatynę. Nałożona na włosy skutecznie uzupełnia powstałe w nich ubytki, czyniąc je bardziej elastycznymi. Dzięki niej kosmyki się nie puszą i łatwo się układają. Jej działanie uzupełnia olejek marula, który odbudowuje włosy nawilżając je, regenerując i odżywiając ich strukturę. Zawarte w masce odżywcze drobinki złota odmładzają i rewitalizują nasze pasma, a łagodząca prowitamina B5 dba o zrównoważenie skóry głowy.

Produkty Perfect.ME nie zawierają parabenów, pochodnych ropy naftowej, konserwantów MIT i CIT oraz sztucznych barwników.

Sugerowana cena maski wynosi 1,99 zł za 20 ml.

Joanna Hamdan 6956 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }