Finał projektu Evrēe

Mowa o evreegeneration, dzięki któremu dwie laureatki konkursu wzięły udział w wyjeździe do Nowego Jorku oraz warsztatach z topowymi polskimi influencerami.

Pod okiem Red Lipstick Monster, Cioci i Wujaszka Liestyle oraz Karoliny Gilon rozwijały swoje talenty i przekonały że z evrēegeneration nie ma żadnych ograniczeń.

W projekt dedykowany poszukiwaniu młodych talentów marka Evrēe (Basel Olten Pharm) zaangażowała najkreatywniejszych polskich influencerów. Jego celem było zachęcenie młodych ludzi do działania i rozwijania własnych pasji.

Każdy influencer zaprezentował jedną kategorię, do której mogli zgłaszać się uczestnicy zabawy. Wybierać można było spośród: makijażu, mody oraz lifestyle.

Aby zgłosić się do pierwszej kategorii, którą prezentowała Red Lipstick Monster należało „wyszpachlować się na cacy”. Karolina Gilon zaopiekowała się sekcją moda wybierając spośród „stylizacji w słowiańskim przykucu”. Z kolei Ciocia i Wujaszek Liestyle zaprezentowali najbardziej szaloną i szeroką kategorię w której, aby się zgłosić, trzeba było „pokazać jaja” – oczywiście w przenośni.

Laureatki konkursu zwyciężyły w kategorii fashion. Dzięki warsztatom Master miały okazję uczyć się od influencerów i przekonać że jeśli człowiek robi to co kocha sukces jest na wyciągnięcie ręki.

Joanna Hamdan 6832 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }