Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Startuje konkurs marki Pilsner Urquell

Na fotoreportaż inspirowany Czechami.

Rusza konkurs na fotoreportaż inspirowany Czechami, w którym do zdobycia są wyjazdy do Pilzna na finał akcji oraz nagrody finansowe.

Pilsner Urquell, razem z Mariuszem Szczygłem, już od kwietnia inspiruje czytelników Dużego Formatu cyklem reportaży o czeskiej kulturze i zwyczajach. Łącznie powstało 5 teksów ukazujących południowych sąsiadów z perspektywy, jakiej mogą nie znać nawet najbardziej zapaleni czechofile. Cykl dostępny jest pod linkiem: www.wyborcza.pl/czechynieztejziemi.Teraz

Pilsner Urquell zorganizował konkurs pod hasłem "Czeski wzór na", który właśnie wystartował na stronie www.wyborcza.pl/czechynieztejziemi. Zadaniem uczestników jest stworzenie fotoreportażu inspirowanego Czechami, składającego się z 5 zdjęć.

Pilsner Urquell jest prekursorem wśród złotych piw i stanowi wzór piwnego smaku, dlatego prace powinny być inspirowane czeskimi wzorami dotyczącymi różnych aspektów życia. W pierwszym etapie konkursu czekamy na autorskie prace inspirowane hasłem Czeski wzór na spotkanie, w drugim będzie to Czeski wzór na jakość zaś trzeci, ostatni etap to Czeski wzór na kulturę. Z każdego etapu konkursu wybranych zostanie po 3 szczęśliwców, którzy razem z Pilsner Urquell polecą na finał do Czech. Tam, podczas oficjalnej gali, z grona finalistów wyłonieni zostaną zwycięzcy.

Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma nagrodę w wysokości 3 000 zł, zaś dwóch dodatkowo wyróżnionych autorów – po 1 000 zł. Za wybór najlepszych fotoreportaży odpowiadać będzie jury, na czele którego zasiądzie wybitny reportażysta i zapalony czechofil – Mariusz Szczygieł. Konkurs pod hasłem "Czeski wzór na" potrwa do 2 września. Pierwszy etap konkursu trwa od 2 do 22 lipca, drugi – od 23 lipca do 12 sierpnia zaś trzeci – od 13 sierpnia do 2 września.

Zgłoszenia przyjmowane są na www.wyborcza.pl/czechynieztejziemi w zakładce konkursowej.

Joanna Hamdan 7153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }