Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nowa Żołądkowa de Luxe

Na rynku pojawiła się jej nowa odsłona - wódka o wyjątkowo łagodnym smaku i ulepszonej recepturze.

Teraz Żołądkowa de Luxe (Stock Polska) to trunek o wyjątkowo łagodnym smaku, uzyskanym dzięki specjalnej recepturze - dokładnej sześciofazowej destylacji, wyselekcjonowanym zbożom oraz krystalicznie czystej wodzie głębinowej.

Przemianie uległ również design opakowania, nowa smukła butelka została zaprojektowana w duchu minimalistycznym a prosta etykieta ze znakami wodnymi podkreśla pochodzenie i wysoką jakość produktu.

Wraz z nową odsłoną Żołądkowej wystartowała kampania wizerunkowa "Żołądkowa łączy", która ma na celu utrwalenie wizerunku marki jako ulubionej wódki Polaków.

Joanna Hamdan 7499 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }