French Touch powraca

W lipcu rusza czwarta edycja kampanii, która ma zachęcić Polaków do odkrywania Francji.

Święto Francji w Polsce potrwa aż do października.

– W tym roku postawiliśmy na zmysły tj. wzrok, słuch, smak, węch i dotyk. Nasze główne hasło kampanii brzmi "Odkryj Francję na nowo", ale przy każdej egzekucji będziemy pobudzać różne zmysły i pokazywać różnorodność kulturową Francji – mówi Sylwia Sasal, rzecznik prasowy kampanii French Touch. 

Organizatorem kampanii French Touch jest Ambasada Francji w Polsce oraz agencja Cryptone. W tegorocznej akcji bierze udział ponad 60 firm, a głównymi jej partnerami są Carrefour, Président, Lorigine oraz Radio Zet i ChiliZet. Partnerzy i organizatorzy kampanii przygotowali dla konsumentów ogólnopolską akcję handlową. Od 14 września do 1 października będzie można kupić francuskie produkty w atrakcyjnych cenach. Aby skorzystać z wyjątkowych okazji i kuponów promocyjnych wystarczy zdobyć bezpłatny magazyn La Belle Vie, który będzie dostępny w sieciach Relay i InMedio w największych miastach w Polsce lub ściągnąć go ze strony http://frenchtouchlabellevie.pl/.

W jesienny kalendarz eventów w stolicy na stałe wpisała się już uroczysta gala French Touch. W tym roku, impreza odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.

Działania promocyjne zaplanowane w ramach kampanii obejmują kampanię billboardową, realizowaną przez firmy Stroer, JCDecaux, Gigaboard, kampanię reklamową na samochodach korporacji Eko Taxi, kampanię telewizyjną w TVN i TV5 Monde oraz radiową w Radio Zet i Chili Zet.

Za strategię komunikacji i realizację działań media relations i social media odpowiada agencja Sasal Public Relations.

Joanna Hamdan 6832 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }