Makro wspiera małych i średnich przedsiębiorców

Firma rusza z akcją "Twój sukces to nasz biznes", której celem jest pokazanie, że sieć hurtowni wspiera niezależnych przedsiębiorców oraz docenia ich za wysiłek, jaki wkładają w prowadzenie swoich biznesów.

Od czerwca codziennym działaniom Makro towarzyszy nowy claim "Twój sukces to nasz biznes". W Polsce bohaterami akcji są m.in. Edyta Poznaniak-Helak, właścicielka sklepu Odido w Krzyżu Wielkopolskim.

Sieć hurtowni chce nie tylko docenić właścicieli biznesów za ich wysiłek i zaangażowanie, ale też zadeklarować wsparcie i pomoc w osiągnięciu sukcesu. Stąd też przyświecające akcji hasła: "Nie pracujemy dla Makro. Pracujemy dla naszych klientów" czy "Nie pracuję dla Makro – pracuję dla Edyty, która chce zapewnić swoim klientom najwyższą jakość obsługi".

Historie Edyty Poznaniak-Helak i innych klientów śledzić można na stronie www.makro.pl.

- Jednym z filarów naszej strategii jest bycie najlepszym partnerem dla niezależnego biznesu, dlatego też nieustannie dostosowujemy się do potrzeb  klientów i oferujemy im zrównoważone rozwiązania z dodaną wartością reklamową. To, że stawiamy właścicieli biznesów i ich wymarzone cele w centrum, jest po prostu dowodem i wynikiem naszego zaangażowania – mówi Dominik Branny, prezes Makro Polska.

Nowa identyfikacja wizualna, której towarzyszy claim "Twój sukces to nasz biznes", znajdzie odzwierciedlenie w całej komunikacji wizerunkowej Makro – zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Akcja promowana jest we wszystkich katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, plakaty, ulotki i banery. Towarzyszy jej również promocja w Internecie, m.in. na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych, w tym na kanale YouTube oraz na profilach Facebook i Instagram marki.

Kampania została zainicjowana przez Metro Wholesale i obejmuje ponad 20 krajów, w których działa spółka.

Joanna Hamdan 7485 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }