Froneri Polska. Muuucia

Na patyku.

Muuucia przeszła metamorfozę.

Szereg wprowadzonych zmian począwszy od opakowań, poprzez dostosowania komunikacji oraz dodatkowe wsparcie w punkcie sprzedaży ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Muuucia od Zielonej Budki.

W 2018 wprowadzamy nowość: lody Muuucia na patyku w polewie o smaku truskawki. Smak kojarzony z latem i świeżymi truskawkami skapanymi w słońcu.

Joanna Hamdan 7499 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }