Christophe Rabatel na czele Carrefour Polska

Z początkiem lipca objął stanowisko dyrektora generalnego.

Nowy dyrektor zastąpił Guillaume'a de Colonges, który pełnił funkcję prezesa Carrefoura w naszym kraju od 2014 r.

Christophe Rabatel (na zdjęciu) to menedżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarach finansów i handlu. Karierę zawodową rozpoczął w 1995 roku w Deloitte, pracując w oddziałach w Paryżu i Montrealu.

Z Grupą Carrefour związany jest od 14 lat. Do firmy dołączył jako dyrektor kontrolingu na Europę. W latach 2006-2009 zajmował stanowisko dyrektora finansowego i administracyjnego oraz członka zarządu Carrefour w Turcji. Następnie odpowiadał za finanse, ekspansję i organizację supermarketów Carrefour Market we Francji.

W kolejnych latach zdobywał doświadczenie operacyjne w segmencie sklepów convenience we Francji jako dyrektor regionalny. Od marca 2015 r. do chwili obecnej pełnił funkcję dyrektora wykonawczego sklepów convenience i cash and carry.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Na świecie ma 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. W 2017 r. firma osiągnęła sprzedaż w wysokości 88,24 mld euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników.

 

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.