Rusza Wyzwanie Smaku Pepsi
Tegoroczną edycję akcji, w której konsumenci próbują Pepsi i innego napoju typu cola i wybierają ten napój, który bardziej im smakuje, wspiera ogólnopolska kampania marketingowa 360°.
Gorącą atmosferę podczas wydarzeń dodatkowo podkręcą znani influencerzy: Damian Kordas, Jessica Mercedes, 5 sposobów na, Mandzio oraz Dharni, którzy sprawdzą jakich wyborów dokonują Polacy. Razem będą szukać smaków lata 2018.
Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), a także działania na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowana jest seria eventów w ośmiu miastach w Polsce pod szyldem Przystanek Smaku. Kampania obejmuje również działania PR.
Legendarny, orzeźwiający smak Pepsi jest wybierany na całym świecie od lat, łącząc pokolenia. W latach 90-tych z Pepsi związani byli m.in. Michael Jackson i Britney Spears. Z tej okazji ich wizerunek można teraz znaleźć na limitowanej edycji puszek z logo Pepsi w klimacie vintage.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze