Neinver odświeża ofertę

Outletowe formaty europejskich marek debiutują na polskim rynku w centrach Factory. Neinver odświeża portoflio marek, z jednej strony stawiając na sprawdzonych partnerów, z drugiej serwując zupełnie nowe propozycje zakupowe.

W Krakowie i warszawskim Factory Ursus pierwsze salony outletowe na polskim rynku otworzyła włoska marka O’Bag. To oryginalne torebki, ale również zegarki, bransoletki, okulary przeciwsłoneczne, a nawet obuwie i ubrania, wykonane z charakterystycznych materiałów, takich jak silikon, winyl czy tworzywo EVA.

Produkty włoskich projektantów wyróżniają też oryginalne kształty, intensywne kolory i jak podkreślają jej autorzy - „italian design”.

W Factory Kraków po raz pierwszy w outletowej odsłonie zaprasza salon Under Armour &Keen, z ofertą odzieży sportowej nowej generacji oraz specjalistycznych butów i sandałów trekkingowych.

W stołecznym Factory Annopol do pierwszego salonu outletowego w naszym kraju zaprasza holenderski salon Hunkemöller. To propozycja damskiej bielizny dziennej i nocnej, inspirowanej trendami ze światowych pokazów mody. W centrum otwarty został również pierwszy w Warszawie outletowy salon Marc O’Polo – z ubraniami w miejskim stylu dla kobiet i mężczyzn, z segmentu premium.

- Znane, międzynarodowe marki nie po raz pierwszy decydują się na otwarcie salonów outletowych w Polsce właśnie w centrach zarządzanych przez Neinver – mówi Agnieszka Baczyńska, international leasing director, Neinver. - Nasi partnerzy biznesowi doceniają konsekwentną strategię zarządzania portfolio, międzynarodowe doświadczenia na wielu rynkach europejskich oraz stabilny poziom ważnych wskaźników w centrach Factory - tłumaczy.

Warszawa

W Factory Ursus, obok włoskiego salonu O’Bag, w outletowym wydaniu zaprasza też znana marka odzieżowa Guess. Ofertę mody dla kobiet i mężczyzn uzupełnia Guess Accessories z ofertą modnych dodatków, butów, torebek, czy zegarków.

Na outletowe zakupy zaprasza też salon mody damskiej Olsen i sportowy Salomon, z bogatym zestawem ubrań i sprzętu nie tylko dla narciarzy, ale i specjalistycznego sprzętu dla biegaczy górskich czy butów do wspinaczki. Segment wnętrzarski uzupełni Premium Home z propozycją sprzętu AGD, porcelany czy dodatków do kuchni i jadalni z tzw. wyższej półki. W nowej odsłonie na lato prezentuje się również lodziarnia Furore.

Factory Annopol, po dwóch ważnych debiutach marek Hunkemöller i Marc O’Polo, uzupełnia portolio najemców outletowym salonem Converse, z ofertą modnych butów z pogranicza sportu i miejskiego stylu - dla kobiet, mężczyzn i dzieci, wzbogaconą ubraniami i akcesoriami.

Poszukujących okazji amatorów gotowania, warszawski outlet zaprasza do powiększonego salonu Home&Cook.

Kraków

Obok O’Bag oraz Under Armour & Keen, do outletu dołączył multibrandowy salon butów sportowych Sizeer, a w najbliższych miesiącach klientów zaproszą też Guess Accessories i Timberland z modnymi ubraniami i obuwiem amerykańskiego producenta. Działa też nowy salon Lindt & Sprüngli ze szwajcarskimi słodkościami.

W nowej strefie restauracyjnej Factory i Futura Parku z powodzeniem działają nowi najemcy gastronomiczni: KFC z daniami typu fast food, europejski Olimp, włoska Trattoria Due Tavoli oraz Berlin Döner Kebap z daniami kuchni tureckiej.

Poznań

Ofertę Factory w Wielkopolsce uzupełnił salon obuwniczy Kazar oraz Quiksilver- popularna zwłaszcza wśród młodzieży marka ubrań i akcesoriów, inspirowanych modą nadmorskich serferów. Wkrótce do grona najemców dołączy też polski salon mody damskiej - Quiosque.

Do nowoczesnych wnętrz w nowej aranżacji, na outletowe zakupy w Poznaniu zapraszają z kolei Adidas i Puma. Większe przestrzenie zakupowe stworzyły natomiast Ochnik, Cross Jeans i Converse.

Standardy Factory

Neinver konsekwentnie unowocześnia wnętrza centrów Factory i rozbudowuje ofertę dodatkową. Po modernizacji pasaży handlowych i otwarciu strefy restauracyjnej w Krakowie, przyszedł czas na outlet w Poznaniu. Centrum zyska m.in. nową posadzkę oraz oryginalne korytarze z nowoczesnymi wyświetlaczami. Powstaną też strefy relaksu z naturalną, zieloną roślinnością, punkty ładowania urządzeń mobilnych czy plac zabaw dla najmłodszych.

Warszawskie centra Factory proces zmiany wnętrz mają już za sobą. W ostatnim czasie w Ursusie powiększony został parking dla rowerzystów. W Annopolu powstała letnia strefa chilloutu.

W outletach budowane są place zabaw, mini-kina dla dzieci oraz pokoje parentingowe. Powstają też punkty ładowania samochodów elektrycznych i urządzeń mobilnych. Działają stacje miejskich rowerów, a na parkingach rozlokowane są auta Traficar do wypożyczenia na minuty. Standardem są punkty informacyjne czy oferta kart podarunkowych do wszystkich salonów.

 

Katarzyna Pierzchała 2024 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }