Agencje bez tajemnic

Podczas uroczystej gali redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu Golden Arrow.

W raporcie "Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego" tytuł Agencji Interaktywnej Roku otrzymała GoldenSubmarine. Tytuł Sieciowej Agencji Interaktywnej Roku przypadł zaś VML Poland. W części poświęconej agencjom marketingu zintegrowanego nagroda główna trafiła do agencji Plej. Dodatkowo redakcja wyróżniła: AdCookie, ContentHouse, F11, LiquidThread i WebTalk (agencje interaktywne) oraz Loyalty Point (w części poświęconej marketingowi zintegrowanemu).

Nagrody i wyróżnienia "Media & Marketing Polska" przyznaje, biorąc pod uwagę badania satysfakcji klientów przeprowadzone przez Kantar Millward Brown, a także wyniki biznesowe agencji oraz ich dane finansowe. W najnowszym raporcie prezentujemy portrety ponad 70 agencji. 

Podczas wczorajszej gali w Małej Warszawie poznaliśmy także zwycięzców konkursu marketingowego Golden Arrow. W tegorocznej edycji konkursu przyznano 12 statuetek oraz 19 wyróżnień. Grand prix 2018 i statuetka Golden Arrow w kategorii e-mail marketing za projekt IKEA Family trafiły do agencji Loyalty Point, 
Jury pracowało pod kierownictwem Marty Życińskiej, dyrektora ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe. Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika "Media i Marketing Polska".

Pełne wyniki konkursu dostępne są pod adresem www.goldenarrow.pl/zwyciezcy-2018.html

Tomasz Wygnański 64 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }