Dr Gerard. W nowej szacie

Zmiana opakowań jest pierwszym etapem projektu repozycjonowania, którego celem jest wzmocnienie wizerunku marki i wzrost jej świadomości.

Dr Gerard, producent ciastek i słonych przekąsek, od czerwca wprowadza opakowania w nowej szacie graficznej.

Ich wygląd podkreśla główne wartości marki: autentyczność, wysoką jakość oraz przyjemność.

Elegancki, minimalistyczny design opakowań dzięki  zdjęciom produktów, bardzo mocno podkreśla smak i różnorodność dostępnych wariantów - Dr Gerard ma w swojej ofercie ponad 150 rodzajów i smaków ciastek.

Nowy projekt graficzny opakowań wyróżnia się również spójną, jasną kolorystyką oraz widocznym odświeżonym logo marki – sercem. Dodatkowo, ujednolicona szata graficzna pozwoli konsumentom jeszcze łatwiej znaleźć produkty Dr Gerard na półce sklepowej.

Pierwsze produkty wkrótce dostępne w nowej szacie graficznej.

Agencją, która zaprojektowała nową identyfikację wizualna opakowań jest Cztery Czwarte.

Joanna Hamdan 6816 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }