Coca-Cola latem

Bohaterką letniej kampanii jest Ewa Wachowicz, ambasadorka marki Coca-Cola.

Na etykietach Coca-Coli i Coca-Coli Zero o pojemnościach 1,5 i 1,75 litra znajdzie się 11 przepisów kulinarnych opracowanych przez Ewę Wachowicz. Do sprzedaży butelki te trafią w drugiej połowie lipca. - Po zakończeniu mundialu - podkreśla Małgorzata Budnik, kierownik marki w Coca-Coli. - Wtedy też rozpocznie się kampania w internecie - zapowiada.

Spoty z Ewą Wachowicz pojawią się w tv w sierpniu, producent przewidział też działania reklamowe w prasie. Kampania pod hasłem "Każdy dzień może smakować wyjątkowo" ma trwać do października br.

Dla sklepów Coca-Cola przygotowała dedykowane materiały POS z wizerunkiem Ewy Wachowicz, Małgorzata Budnik zapowiada też liczne promocje i akcje w punktach sprzedaży.

Barbara Mikusińska 719 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }