Nowe oblicze Ostromecko

Po procesie transformacji, produkty w nowych opakowaniach powracają na rynek z nowym wizerunkiem oraz etykietą sygnowaną nazwiskiem ambasadorki - Magdy Gessler.

Woda Ostromecko wypływa bezpośrednio ze źródła umiejscowionego na terenie rezerwatu ścisłego – Lasu Mariańskiego. Jego eksploatacja sięga 1894 r., jednak pierwsze wzmianki o wydobyciu wody mineralnej z regionu Ostromecko pojawiły się już w 1570 r.

Po procesie transformacji, produkty w nowych opakowaniach powracają na rynek wód mineralnych z nowym wizerunkiem oraz etykietą sygnowaną nazwiskiem ambasadorki – Magdy Gessler.

Opakowanie wody otrzymało nową etykietę, która podkreśla jej pochodzenie z rezerwatu. Ikoną marki jest kwiat róży, który powstał przed 1919 r. Teraz został przeprojektowany zgodnie z obowiązującymi trendami. Zdaniem producenta butelki wody mineralnej Ostromecko wyróżniają się ciekawą formą oraz zbalansowaną, naturalną kolorystyką.

Nowa odsłona marki Ostromecko miała miejsce 20 czerwca podczas pokazu mody projektantki Patrycji Kujawy w warszawskim atelier OrOr.

Przypomnijmy, że w 2018 r. firma FoodCare, dokonała przejęcia marki Wody Mineralne Ostromecko.

Od 1991 r. przedsiębiorstwo Wody Mineralne Ostromecko należało do Leszka Bukieja. Wcześniej zaś, do spółdzielni, której korzenie sięgają XVI w.

O Ostromecko pisaliśmy także tutaj: https://handelextra.pl/artykuly/207878,foodcare-przejmuje-wody-mineralne-ostromecko

Joanna Hamdan 7153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }