Xiaomi powraca do Biedronki

Tym razem w wersji smart.

- Oferta Xiaomi, którą po raz pierwszy wprowadziliśmy do sieci Biedronka w kwietniu br., spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem. Teraz specjalnie poszerzyliśmy czasowy asortyment o dwa kolejne produkty: smartfon Redmi 5 3/32GB oraz przystawkę Android Smart TV MiBox 4K – mówi Paweł Lachman, dyrektor zakupów w Jeronimo Martins Polska.

Smartfon Xiaomi Redmi 5 3/32GB napędza 8-rdzeniowy procesor Snapdragon 450. Urządzenie zostało wyposażone w 3 GB RAM i 32 GB pamięci wewnętrznej, z możliwością użycia kart microSD do 128 GB. Telefon ma duży wyświetlacz o szerokich kątach widzenia (5,7” HD IPS), dodatkowo zabezpieczony szkłem ochronnym o podwyższonej odporności. Długie działanie gwarantuje akumulator litowo-polimerowy 3300 mAh, z opcją szybkiego ładowania.

W sklepach Biedronka smartfon będzie można nabyć za 555 zł.

Natomiast przystawka „smart-TV” – Android Smart TV MiBox 4K, także dostępna w ofercie sklepów Biedronka, umożliwia przekształcenie telewizora w wielofunkcyjny „smart TV”. Wystarczy podłączyć sprzęt do TV za pomocą gniazda HDMI oraz do sieci WiFi. Sprzęt został wyposażony w odtwarzanie w rozdzielczości Ultra HD (4K) o prędkości 60fps również w trybie HDR, a także szybką łączność WiFi (do 5GB/s). MiBox umożliwia dostęp do kanałów filmowych, sportowych i serwisów informacyjnych (np. Netflix, YouTube czy serwisu Vevo), a w razie potrzeby można zainstalować na nim inne serwisy. Korzystanie z urządzenia jest jeszcze prostsze, dzięki bezprzewodowemu odtwarzaniu za pomocą smartfona i opcji GoogleCast. 

Oba urządzenia Xiaomi – smartfon Redmi 5 3/32GB i Android Smart TV MiBox 4K pochodzą z oficjalnego, polskiego kanału dystrybucji. Oznacza to, że zakupione w sieci Biedronka produkty posiadają pełnoprawną polską gwarancję producenta oraz jego wsparcie techniczne.

Smartfon i „smartTV box” będą dostępne we wszystkich sklepach sieci od 21 czerwca do 4 lipca lub do wyczerpania zapasów.

Joanna Hamdan 7531 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }