Herbapol-Lublin wspiera syropy

W najnowszej kampanii producent promuje syropy owocowe z linii Owocowa Spiżarnia.

W maju i czerwcu trwa kampania reklamowa marki Herbapol, promująca syropy owocowe z linii Owocowa Spiżarnia.

Zrealizowana pod hasłem „I dzień smakuje lepiej!” reklama przypomina konsumentom, że syropy marki Herbapol, które wyróżniają się intensywnie owocowym smakiem i aromatem, mogą towarzyszyć wszystkim członkom rodziny przez cały dzień.

Reklama emitowana jest w największych stacjach telewizyjnych.

 

Joanna Hamdan 6816 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }