OSM Piątnica. Flagowe produkty

W wersji bio.

Serek wiejski, Śmietana 18% i Twaróg wiejski to produkty, które obecnie razem z dobrze znanym już wcześniej Mlekiem ekologicznym, dostępne są one także w wersji bio.

Podstawowym składnikiem wszystkich produktów nowej linii OSM Piątnica jest mleko ekologiczne. Pozyskiwane jest ono wyłącznie z certyfikowanych gospodarstw, które prowadzą tradycyjną hodowlę krów. Zwierzęta wiosną i latem pasą się na łąkach i pastwiskach, a zimą karmione są najwyższej jakości paszami pochodzącymi z upraw ekologicznych. To wyraz troski zarówno o środowisko naturalne, jak i dobrostan zwierząt. Spójny z tą misją jest również system identyfikacji wizualnej, dedykowany nowej linii bio. Na opakowaniu każdego z produktów umieszczono charakterystyczną ilustrację krowy w kwiatki, symbolizującą wartości proekologiczne.

Oferowane przez Spółdzielnię produkty z linii bio cechuje przede wszystkim prosty skład, naturalność oraz  walory smakowe. Produkty spełniają normy ekologiczne, nie zawierają żadnych substancji konserwujących i „polepszaczy smaku”. Do ich produkcji wykorzystuje się wyłącznie ekologiczne składniki. Serek wiejski zawiera jedynie twaróg ziarnisty bio, śmietankę pasteryzowaną bio oraz sól. Z kolei, naturalnie gęsta śmietana 18%, o kremowej konsystencji, produkowana jest wyłącznie ze śmietanki pasteryzowanej bio i żywych kultur bakterii mlekowych. Podobnie jak twaróg wiejski, zawierający tylko mleko pasteryzowane bio oraz żywe kultury bakterii.

Wszystkie produkty charakteryzują się minimalistycznym, białym opakowaniem, na którym umieszczono jedynie kilka kontrastujących detali, utrzymanych w kolorystyce kojarzącej się z daną kategorią. Znajdujący się na etykiecie symbol Euro-Liścia stanowi gwarancję, że produkt powstał wyłącznie z ekologicznych składników i jest pod stałym nadzorem jednostki certyfikującej. Oznaczenie, przyznawane przez Komisję Europejską, jest dla konsumentów zapewnieniem, że produkt spełnia wspólnotowe wymagania dotyczące żywności ekologicznej.

Joanna Hamdan 7159 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }