Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nowa moc owoców od Lubelskiej!

W czerwcu rodzina marki powiększyła się o dwa nowe smaki bazujące na na owocach: gruszce i jeżynie.

Tym samym portfolio marki składa się obecnie aż z 9 wariantów smakowych. Wraz z wprowadzeniem Gruszkówki i Jeżynówki na rynek zmieniło się także hasło przewodnie marki, które brzmi „Owoc ma moc!”. Nowe produkty są już dostępne w sklepach w całej Polsce.

- Nasze nowe propozycje smakowe – Gruszkówka i Jeżynówka - potęgują owocową moc w portfolio Lubelskiej, zachęcają do dalszego odkrywania soczystych połączeń smakowych oraz absolutnie wyznaczają trendy w tej kategorii. Wierzymy, że Jeżyna i Gruszka zdobędą szerokie uznanie konsumentów - mówi Karolina Wróblewska, senior brand manager, Stock Polska.

Joanna Hamdan 7470 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }