Procter & Gamble. Head & Shoulders Men Ultra

Nowa linia produktów.

Head & Shoulders prezentuje nową linię produktów – Head & Shoulders Men Ultra.

Produkty łączą w sobie innowacyjną formułę przeciwłupieżową ze składnikami, zaprojektowanymi specjalnie dla mężczyzn pragnących mieć mocne włosy, które w dodatku świetnie pachną.

Linia obejmuje: Head & Shoulders Total care wzbogacony minerałami morskimi, Head & Shoulders Max Oil Control wzbogacony owocem Yuzu, Head & Shoulders Anti-hair Fall wzbogacony kofeiną Head & Shoulders Deep Cleansing wzbogacony węglem Head & Shoulders Old Spice wzbogacony nutami drzewa sandałowego oraz Head & Shoulders Scalp Relief wzbogacony żeń-szeniem.

Sugerowana cena za 270 ml wynosi 15,99 zł.

Premiera nowej linii Head & Shoulders Men Ultra przypada na rok największego światowego turnieju piłkarskiego. W tym czasie zespół Head & Shoulders rozpoczyna nową kampanię #JUSTWATCHME
– nawiązując do piłki nożnej, jako sportu zrzeszającego odważnych i pewnych siebie graczy, którzy mogą wyrażać siebie poprzez fryzury, dzięki zadbanej skórze głowy, do 100% wolnej od łupieżu.

Do współpracy przy tej kampanii zespół Head & Shoulders zaprosił Landry’ego Agresa, wielokrotnie nagradzanego fryzjera i stylistę fryzur, który pracuje z najsłynniejszymi piłkarzami, w tym z jednym
z globalnych ambasadorów Head & Shoulders obok Roberta Lewandowskiego – Antoine’em Griezmannem.

Joanna Hamdan 6816 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }