Marka Familijne startuje z kampanią

Będzie w niej wspierać Familijne wafle Gofrowe.

Działania pod hasłem „Mus je schrupać” zaplanowano w telewizji, Internecie i prasie handlowej.

Kampania reklamowa dopełnia komunikacyjnie pakiet aktywności zaplanowanych dla całej marki, obejmujący m.in. loterię.

W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.

Marka stawia na szeroką i kompleksową promocję Familijnych wafli Gofrowych, do których ostatnio dodano nowy wariant - Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym. Całą linię wspiera także ogólnopolska loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia”, w której można wygrać nagrody pieniężne na realizację najskrytszych marzeń. Szczegóły na stronie www.familijnemarzenia.pl.

Marka Familijne przewidziała również zabawę wokół chrupania dla swoich konsumentów. W czerwcu przeprowadzi w mediach społecznościach „#gofrowechallange”. Wyzwanie będzie polegało na zjedzeniu chrupiących Familijnych wafli Gofrowych bez chrupania. Szczegóły jeszcze objęte są tajemnicą, ale wiadomo, że na chętnych czekać będą ciekawe niespodzianki.

Ponadto od 1 lipca do 31 sierpnia marka Familijne będzie realizowała kampanię sponsoringową indywidualnie pakowanych wafelków Familijne 2GO. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano przy rodzinnych i rozrywkowych programach telewizyjnych.

Producentem spotów jest studio filmowe Dynamo. Koncept i kreację przygotowała agencja Publicis, która również odpowiada za działania w mediach społecznościowych. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications. Kampania Familijnych wafli Gofrowych potrwa do 19 sierpnia, sponsoring Familijnych 2GO zaplanowano do końca sierpnia.

Joanna Hamdan 7159 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }