Nowa marka past do zębów

Procter & Gamble wprowadza pierwszą pastę do zębów pod marką Oral-B.

Oral-B Pro-Odbudowa Dziąseł & Szkliwa pozycjonowana jest w segmencie past specjalistycznych. - To odpowiedź na oczekiwania konsumentów dotyczące pomocy w rozwiązaniu specjalnych problemów - mówi Marta Pyrz, brand manager marki Oral-B w Procter & Gamble. - Żadna z past dostępnych w tym segmencie nie oferuje również ochrony dziąseł - podkreśla.

Dodaje, że segment past specjalistycznych rośnie w ujęciu wartościowym o 1 proc. rok do roku. To dynamiczny wzrost, bo kategoria past jest stabilna. Udział tego segmentu sięga 1/3 kategorii wartościowo. Pasta dostępna będzie w trzech wariantach: Oryginalna (biała o kremowej konsystencji z wyciągiem z anyżu, Delikatne wybielanie (biała z niebieskimi drobinkami z wyciągu z golterii o wysokiej zawartość heksametafosforanu sodu) oraz Super odświeżenie (zielona z drobinkami o miętowym smaku dająca uczucie intensywnego chłodzenia) .

Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszyć będzie reklama telewizyjna, w internecie, w mediach społecznościowych. Duże znaczenie producent przywiązuje do pracy z gabinetami dentystycznymi. Kampania zacznie się na początku sierpnia i będzie trwała do stycznia - lutego 2019 r.

Dotychczas marka Oral-B obecna była w kategorii szczoteczek do zębów. - Jest nr 2 w segmencie szczoteczek tradycyjnych i nr 1 elektrycznych - zauważa Marta Pyrz.

Barbara Mikusińska 706 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }