Disco Yazda z nagrodami

Startuje internetowy konkurs Disco Yazda organizowany przez markę Yazda Energy Drink, pierwszy oficjalny napój Polo&Dance.

To jedna z aktywności promocyjnych, których celem jest zwiększenie rozpoznawalności produktu wśród fanów najpopularniejszego gatunku muzyki w Polsce.

Główną nagrodą w konkursie jest wizyta gwiazdy disco polo – zespołu MIG na imprezach organizowanych w domach zwycięzców. Zespół przyjedzie do nich ze specjalnym pakietem nagród i gadżetów.

Aby zdobyć nagrody wystarczy nakręcić krótki filmik lub zrobić zdjęcie z imprezy w stylu disco, a następnie wysłać zgłoszenie poprzez aplikację na stronie www.discoyazda.pl

Konkurs promuje spot reklamowy, który będzie wyświetlany w muzycznych telewizjach disco polo i dance. W 15-sekundowym spocie zespół MIG osobiście zaprasza do udziału w zabawie.

Zabawa trwa przez 6 tygodni od 15 czerwca do 31 lipca.

Kreację graficzną kampanii Disco Yazda, spot reklamowy oraz aplikację konkursową przygotowała agencja MK GROUP, która również realizuje działania w social mediach marki. Zakupu mediów dokonał MediaON.

Napój Yazda! Energy Drink pojawił się na rynku we wrześniu 2017 r. Obecnie jest dostępny w sieci Carrefour, E. Leclerc oraz lokalnych sieciach detalicznych. Od niedawna produkt można kupić również w litrowych butelkach pet. W najbliższych miesiącach producent napoju planuje wprowadzenie na rynek kolejnych smaków.

Joanna Hamdan 6832 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }