Piłkarskie szaleństwo na eBayu

Fani piłki nożnej w Polsce i w Europie intensywnie przygotowują się do piłkarskiego święta. Jak podaje platforma eBay, sprzedawcy wystawili już ponad 850 tysięcy przedmiotów związanych z piłką nożną, z czego prawie 600 tysięcy to akcesoria do kibicowania.

Według najnowszych wyników sprzedażowych platformy podstawowy zestaw kibica to: tablica do coachingu i rozpisania taktyki gry, koszulka kibica, etui z flagą Polski, szalik kibica.

Wewnętrzne dane eBay pokazują ponadto, że w maju wzrosła aż o 21 proc. sprzedaż akcesoriów do grillowania , a mebli ogrodowych o 26 proc. To może oznaczać, że kibice przygotowują się do oglądania meczów w przydomowych ogródkach.

Co więcej, bilety na mecze można jeszcze znaleźć w serwisie StubHub.pl, czyli największej na świecie platformie z biletami na miliony imprez sportowych i kulturalnych. StubHub, który jest własnością eBay, został założony w Stanach Zjednoczonych w 2000 r. Funkcjonuje już w ponad 40 państwach na całym świecie, w tym m.in. w USA, Niemczech czy Francji.

eBay Inc. to globalny lider w handlu, udostępniający platformy Marketplace, StubHub i Classifieds. Firma powstała w 1995 r. w San Jose w Kalifornii. W 2017 r. sprzedaż przez eBay osiągnęła wartość 88,4 mld dol. brutto.

Katarzyna Pierzchała 5193 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.