Smak Meksyku

Na rynku pojawiła się nowa sieć restauracji fast casual - Papa Diego.

Papa Diego to nazwa lokali specjalizujących się w daniach kuchni meksykańskiej i pierwsza marka, którą tworzy Foodio Concepts, spółka z grupy Helios należącej do Agory.

W Papa Diego będzie można spróbować dań prosto z Meksyku – m.in. kilku rodzajów burrito, tacos i burrito bowli.

Pierwsze lokalizacje zostaną otwarte w centrach handlowych już latem tego roku.

– Polacy coraz chętniej spotykają się ze znajomymi przy restauracyjnym stole i wspólnie odkrywają nowe, nieznane smaki. Chcą jeść inaczej, niż kiedyś, szukają inspiracji z całego świata i starają się rozsądnie odżywiać. Kuchnia meksykańska idealnie wpisuje się w te potrzeby – dlatego tworzymy Papa Diego, czyli zdrowy, niezobowiązujący street food pełen świeżych składników i oryginalnych połączeń – mówi Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.

Stanowisko korporacyjnego szefa kuchni sieci Papa Diego objął Rafał Sanetas, manager i szef kuchni, który pracował m.in. w restauracji Hard Rock Cafe.

– Uwielbiamy podróżować i odkrywać nowości, ale garściami czerpiemy też z lokalnego podwórka. Papa Diego to nasze inspiracje przywiezione z Meksyku i z dużych europejskich miast, w których kuchnia meksykańska jest bardzo popularna. W zależności od lokalizacji, będziemy starali się wpleść w menu także regionalne składniki. Chcemy, aby każdy znalazł w nim coś dla siebie – mówi Piotr Komór, wiceprezes Foodio Concepts.

Joanna Hamdan 7470 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }