Black spełnia amerykański sen

I funduje zwycięzcom konkursu "Win the Game" trip po USA w towarzystwie "polskiego wikinga" - Pawła Ładziaka.

W kampanii napoju energetycznego Black (FoodCare) wystąpiły zawodniczki Legends Football League – amerykańskiej kobiecej ligi futbolowej.

Przez 3 zimowe miesiące, od grudnia 2017 do lutego 2018 roku, trwała kampania 360 stopni marki pod hasłem „Win the game”.

Akcje marketingowe objęły zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, internet, w tym social media.

Podczas kampanii wzrok przyciągało dedykowane opakowanie napoju, limitowana edycja puszki Black Energy LFL All – Star Tour 2018 z wizerunkiem gwiazd LFL, które zachęcały do wzięcia udziału w konkursie. Marka Black aktywizowała konsumentów w nietypowy sposób – do wygrania było 6 podwójnych wycieczek do USA w towarzystwie ambasadora marki Black – Pawła Ładziaka, blogera, trenera i kulturysty, „polskiego wikinga” i celebryty.

Zwycięzcy konkursu w pierwszej połowie maja 12-tu szczęśliwców zwiedziło Los Angeles, Las Vegas, San Francisco i Arizonę.

Joanna Hamdan 6967 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }