Lotos będzie rozszerzał ofertę spożywczą

Stacja paliw Lotos prowadzimy prace mające na celu rozszerzenie linii Dynamic o nowe produkty spożywcze. Jest to ważny element strategii zakładającej istotne zwiększenie marży ze sprzedaży artykułów pozapliwowych w ciągu najbliższych 5 lat.

Od początku czerwca Lotos oferuje na stacjach nową linię napojów energetycznych Dynamic. Ambasadorem marki został Robert Kubica.

- Dla Grupy Lotos stacje paliw to bardzo ważny kanał sprzedaży. Współpraca z Robertem Kubicą pozwoli na realizację nowych projektów marketingowych dla produktów pozapaliwowych oferowanych w sieci – mówi Jarosław Kawula, wiceprezes zarządu ds. produkcji i handlu Grupy Lotos. – Jesteśmy przekonani, że dodatkowe wsparcie wizerunkowe Roberta Kubicy przełoży się na wyniki sprzedaży – dodaje.

W marcu Grupa Lotos została oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w sezonie wyścigowym 2018. Po kilkuletniej nieobecności Robert Kubica wrócił do rodziny Formuły 1, tym razem w nowej roli – kierowcy rozwojowego i rezerwowego w zespole Williams Racing.

Dynamic to natomiast marka własna stacji paliw Lotos obecna w kategorii napojów energetycznych. Od początku czerwca dostępne są trzy rodzaje napoju energetycznego Dynamic. Odnowiono i ulepszono smak Classic – w czarnej puszce z czerwonym otwarciem. Do oferty wszedł również zupełnie nowy wariant Mojito – w srebrnej puszce z zielonym otwarciem oraz kolejny nowy smak SugarFree – w złotej puszce z czarnym otwarciem.

Odświeżenie wyglądu puszki oraz wprowadzenie nowych smaków zostało poprzedzone analizą rynkową oraz badaniami konsumenckimi. Rozszerzenie linii napojów energetycznych Dynamic jest również odpowiedzią marki Lotos na dynamicznie rosnący rynek tych produktów. Napoje Dynamic doskonale wpisują się w strukturę rynku energetyków.

– W ciągu pierwszych 5 miesięcy tego roku trzykrotnie zwiększyliśmy sprzedaż napoju energetycznego Dynamic. Udział Roberta Kubicy w promocji napojów Dynamic podkreśla najwyższą jakość tych produktów. Dzięki temu liczymy na jeszcze lepszy wynik w drugiej połowie roku – mówi Adam Pawłowicz, wiceprezes zarządu ds. handlu spółki Lotos Paliwa. – Prowadzimy także prace mające na celu rozszerzenie linii Dynamic o nowe produkty spożywcze. Jest to ważny element naszej strategii zakładającej istotne zwiększenie marży ze sprzedaży artykułów pozapliwowych w ciągu 5 lat - zapowiada.

Wizerunek Roberta Kubicy zastąpił na puszkach sylwetkę czarnej pantery, która od 10 lat widniała na opakowaniu napoju energetycznego Dynamic.

Ilona Mrozowska 2671 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }