Poczta Polska rozwija działalność handlową

Dlatego firma przygotowała specjalną ofertę, m.in. na mundial.

Koszulki, szaliki, czapki, flagi i flagietki, maskotki, albumy i kolorowanki dla dzieci - to tylko część oferty firmy przygotowanej specjalnie dla kibiców polskiej reprezentacji.

Od kilku lat systematycznie rosną przychody Poczty Polskiej z działalności handlowej. Po pierwszych miesiącach tego roku spółka odnotowała 5-proc. wzrost w porównaniu do danych z pierwszych czterech miesięcy 2017 r. W nowej ofercie pojawiło się więcej produktów, wzbogacono propozycję wydawnictw książkowych. Spółka przykłada też dużą wagę do oferty sezonowej (np. kosmetyki dedykowane akcji „Lato” oraz Dniu Matki czy gadżety kibica). 

- Nasza najnowsza oferta skierowana jest przede wszystkim do zwolenników drużyny Adama Nawałki, którzy mieszkają na wsi, w małych miejscowościach, gdzie nie ma ani księgarń, ani dużych supermarketów. Po raz kolejny placówki Poczty Polskiej wypełniają swoistą lukę na rynku i nasi klienci przy okazji załatwiania spraw pocztowych mają możliwość skorzystania z bardzo szerokiej oferty przygotowanej specjalnie z myślą o mistrzostwach świata w piłce nożnej  – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej. 

Wśród oferowanych artykułów są książki o tematyce piłkarskiej, notesy i kalendarze z wizerunkami naszych reprezentantów. Na większości z nich jest podobizna kapitana piłkarskiej drużyny Roberta Lewandowskiego. Są też zagadki piłkarskie, historia mistrzostw świata, koszulki z polskim godłem drobne gadżety, jak na przykład magnesy na lodówkę.

Poczta Polska stawiając na dynamiczny rozwój działalności handlowej systematycznie wzbogaca i uatrakcyjnia swoją ofertę. W placówkach pocztowych można kupić m.in. książki dotyczące historii Polski, a także biograficzne,  beletrystkę, serie dla dzieci i poradniki.

Od 2015 r. w Poczcie systematycznie rośnie sprzedaż prasy i książek, która w 2017 r. osiągnęła niemal 115 mln zł, podczas gdy jeszcze w 2015 r. było to niewiele ponad 100 mln zł. W ubiegłym roku Poczta Polska zanotowała wartość sprzedaży wynikającą z prowadzonej działalności handlowej na poziomie 400 mln zł. 

Firma zakłada, że w tym roku uda się osiągnąć wartość sprzedaży z działalności handlowej na poziomie nawet 0,5 mld zł.

– Nasza działalność nie ogranicza się wyłącznie do obsługi paczek, czy listów. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i stale rozwijamy swoją ofertę. Dane dotyczące rosnących przychodów z działalności handlowej najlepiej świadczą o atrakcyjności naszej oferty – podkreśla Grzegorz Kurdziel.

Klienci Poczty Polskiej mają możliwość zapoznania się z ofertą dzięki serwisowi poczyta.pl, który prezentuje wszystkie wydawnictwa książkowe dostępne w sieci placówek pocztowych. Dzięki serwisowi klienci mają możliwość sprawdzenia, czy w wybranym miejscu znajduje się poszukiwana przez nich książka. Dodatkowo na poczyta.pl można drogą elektroniczną zarezerwować dostępne w placówce wydawnictwa lub złożyć zamówienie.

Joanna Hamdan 6956 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }