Sarantis Polska. Teza

Nowa marka innowacyjnych i wyspecjalizowanych środków owadobójczych.

Teza to grecka marka produktów owadobójczych, która właśnie rozszerza swoją działalność na polski rynek.

W jej portfolio znajdziemy środki na owady biegające, latające i mole w postaci spirali, sprayów, pianek, płytek, płynów i przynęt.

Poza tradycyjnymi repelentami, na uwagę zasługują takie innowacyjne rozwiązania, jak elektrofumigator z przełącznikiem On/Off, płytka owadobójcza, która działa przez 3 miesiące, spirala na owady latające o zapachu drzewa sandałowego czy pianka na owady biegające z długą dyszą, która umożliwia dotarcie do trudno dostępnych miejsc.

Warto też zwrócić uwagę na dekoracyjny lep na owady, bezzapachową pułapkę na mole spożywcze czy dysk na mole odzieżowe o zapachu lawendy.

Teza to nie tylko produkty. Misją marki jest ułatwianie życia poprzez likwidowanie uciążliwego towarzystwa, ale także edukowanie na temat owadów i kwestii z nimi związanych. Na stronie marki www.teza-insekty.pl można znaleźć przydatne porady i odpowiedzi na nurtujące pytania.

W ramach zaplanowanych działań marketingowych, w punktach sprzedaży kanału nowoczesnego oraz handlu tradycyjnego, produkty Teza otrzymają wsparcie w postaci dedykowanych materiałów POS i wyróżniających się ekspozycji, takich jak standy modułowe w widocznym, czerwonym kolorze. Aktywnościom trade marketingowym towarzyszyć będzie komunikacja public relations, którą realizuje agencja Kuźnia Group. Za kreację i produkcję materiałów POS odpowiada studio graficzne kreskawsieci.pl.

Joanna Hamdan 7332 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }